Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Алфа Ромео МиТо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • А МиТо 1,4 ТБ спира за 34,7 метра. (305 мм предни, 281мм задни)
    Установих че макар до 100 да набира за 8,2 - скоростните показатели по еластичност 60-100, 80-100,80-120 се изравнява с немски "бегачки" с по 250 -300 коня.
    Ускорението е наистина впечатляващо, но относно спирането имам известни резерви. Определено има алфи които спират по добре.
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • Първоначално публикувано от Alfa Pilot Покажи съобщение
      И Милано и Мито доказват, че дизайна на 8Ц е неподражаем дори за тези които са го правили
      За мен МиТо си остава изключително слаба реализация,
      като дизайн.

      Би ли ми казал друга Марка и Модел с подобни задни (малки), кръгли червени стопове ?

      Както и преди казах, иновацията е процесът, който еволюира колите, но тази на италиянците е всякъш правена без да се съобразяват с очакванията на купувачите.

      Колеги, колко от Вас напълно одобравят задните стопове на Мито, като функционални и естетически издържани ?

      Comment


      • Гледах едно интервю с продукт мениджъра на Мито - не знам от коя дата е, но данните за продажби са 75 000 бройки, което за този период и в сравнение с други модели на Алфа е много добре. Това ако не е признание за естетичността на Мито, не знам кое е? Мито е най-вече дамска количка и за мъже, които се кефят на Мини. Като не си падате по този автомобил, не е нужно да го плювате нон стоп. Не си го купувайте и толкова. И ако сте фенове на марката, бъдете благодарни за това, което Мито прави за нея - а именно продажби, които да позволят да се разработват по-яки модели, които са много по-трудно продаваеми. Например 169 - четох, че очакванията за продажбите на този модел са 15 000 на година. Това означава, че почти със сигурност моделът ще е на загуба, и бай ви Мито например ще го спонсорира.
        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от dragonaz Покажи съобщение
          За мен МиТо си остава изключително слаба реализация,
          като дизайн.

          Би ли ми казал друга Марка и Модел с подобни задни (малки), кръгли червени стопове ?

          Както и преди казах, иновацията е процесът, който еволюира колите, но тази на италиянците е всякъш правена без да се съобразяват с очакванията на купувачите.

          Колеги, колко от Вас напълно одобравят задните стопове на Мито, като функционални и естетически издържани ?
          Аз напълно одобрявам цялостния дизайн на Мито, не само стоповете! Абе хора вярно е, че т'ва е субективна оценка, ама нямате ли очи, най- малкото да сравните коя марка к'во предлага!? Откровено казвам, че ако имам възможност да си купя Мито няма да се замисля!!! Ако Мито е грозна кола, значи Милано трябва да е отвратителна, а не леко грозновата, каквато е на снимките!
          147 jtd 115k.c "02 Distinctive

          Comment


          • Първоначално публикувано от dragonaz Покажи съобщение
            За мен МиТо си остава изключително слаба реализация,
            като дизайн.

            Би ли ми казал друга Марка и Модел с подобни задни (малки), кръгли червени стопове ?

            Както и преди казах, иновацията е процесът, който еволюира колите, но тази на италиянците е всякъш правена без да се съобразяват с очакванията на купувачите.

            Колеги, колко от Вас напълно одобравят задните стопове на Мито, като функционални и естетически издържани ?
            Точно стоповете са много удачни. За функционаността им можеш да съдиш ако си карал след МиТо а това едва ли ти се е случвало. Митото има визия и физиономия. Привидноглуповатият му вид доста заблуждава за това какво притежгава колата като динамика и държане на пътя. Според мен МиТо то си е създадено точно за определен тип купувачи и е съобразено с тяхните очаквания. Търсена е уникалност и донякъде е постигната. голяма слабост обаче е вътнрешното оформяне с тази отвратителна пластмаса, която въобще не се връзва с много приятната материя имитираща карбон.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • Ако е за въпрос почти всички Алфи са "пластмасови" отвътре, така че това не е проблем. Точно интериорът на МиТо ми харесва, за разлика от външният вид с тази предница, която май отива само на 8С. Интересно, колко от тези 75000 продадени екземпляра са с двигател 1,4 75 к.с.?
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                Точно стоповете са много удачни. За функционаността им можеш да съдиш ако си карал след МиТо а това едва ли ти се е случвало. Митото има визия и физиономия. Привидноглуповатият му вид доста заблуждава за това какво притежгава колата като динамика и държане на пътя. Според мен МиТо то си е създадено точно за определен тип купувачи и е съобразено с тяхните очаквания. Търсена е уникалност и донякъде е постигната. голяма слабост обаче е вътнрешното оформяне с тази отвратителна пластмаса, която въобще не се връзва с много приятната материя имитираща карбон.
                аз карах зад мито вече, стоповете са си наред, но аз карах денем и не знам дали вадят очи нощем.

                RPWWD, интересен въпрос, предполагам че в италия няма да са малко. Погледнах в autoscout 24 и от общо малко под 1100 автомобила, около 220 са скопените.
                по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                Comment


                • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Ако е за въпрос почти всички Алфи са "пластмасови" отвътре, така че това не е проблем. Точно интериорът на МиТо ми харесва, за разлика от външният вид с тази предница, която май отива само на 8С. Интересно, колко от тези 75000 продадени екземпляра са с двигател 1,4 75 к.с.?
                  Качвах се в Мито на последния автосалон и го разгледах много обстойно. Пластмасите са доста качествени за кола от този клас. Определено не са евтини. Качвах се и в Пунтото, бащата на Митото. Там пластмасите вече са си евтини. Но и аз не харесвам таблото на Мито много. Но всичко друго е на 6.
                  2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                  ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                  sigpic

                  Comment


                  • Aз също се качвах в MiTo на автосалона и подкрепям колегата - пластмасите въобще нямат вид на евтини, а и са приятни на допир.
                    Аз вече съм го писал де, но MiTo си е много хубава кола.
                    Единствената на автосалона, в която се почувствах добре вътре, в момента в който седнах в нея - все едно съм си в моето GTV.
                    В Brera-та например, хич не ми беше приятно, колкото и странно да ви звучи.
                    Alfa Romeo 166 3.0 V6
                    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                    Comment


                    • A на последния автосалон много внимателно гледах интериора - че на мен ми се струва по качествен от този на малкото джипче на Мерцедес GLK и от C-класата. Обръщали ли сте внимание там какви са пластмасите. После седнах в Е-класата - ами коренно различни матеряли от GLK и Ц. Та по дкрепям колегите , че за този клас е много добре интериора.
                      П.П> Скоро се возих в едно мини - ами много се беше раздрънкало окачването за 36 хил км. Сравнено с турбо бензината на Милано мотърс с която пътувах до серес - не бих предпочел Мини никога.
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • МиТо просто не се вписва в представите ни за Алфа просто защото е много малка, ако не се лъжа досега фирмата не е пускала автомобил в този клас. Колкото до последният автосалон интериорът, който най-много ми допадна беше на Делтата. Голям кеф в тази кола, само дето нямам впечатления как стои на пътя. В последният "Аутобилд" ония с ботушите сериозно я бяха оплюли в сравнението с БМВ1, Голф и Мазда 3, но като знаем на кой концерн е ведомствено това издание хич не им вярвам Някой от вас случайно да е карал тази машинка, че почти съм решил да си купувам такава?
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • Малко актуална информация ,относно ръста на продажбите на Алфа Мито(и като цяло на концерна) в UK -->
                          http://www.inautonews.com/alfa-romeo...eptember-sales
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            ...В последният "Аутобилд" ония с ботушите сериозно я бяха оплюли в сравнението с БМВ1, Голф и Мазда 3, но като знаем на кой концерн е ведомствено това издание хич не им вярвам...
                            и на кой концерн е? на БМВ, Мазда....
                            Alfa Romeo Corsswagon
                            Aprilia Tuono RSV

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от bushiDO Покажи съобщение
                              и на кой концерн е? на БМВ, Мазда....
                              Аudi Bild...

                              Един колега си го купува редовно, то скоро ще стане ежедневник това списание.
                              Прави ми впечатление, че в тестовете винаги печели Audi, а ако няма Audi в теста, то тогава печели VW.

                              Прегледал съм сигурно 50 броя, тестовете, в които не печелят горните две марки се броят на пръстите на едната ръка на фрезист с 30 години стаж.
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6
                              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от bushiDO Покажи съобщение
                                и на кой концерн е? на БМВ, Мазда....
                                Победителят в сравнението между тези 4 автомобила беше Голф 6 GTD...
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X